DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 15. března 2018

Recenze/review - VISCERAL - Involución parasitoide (2017)


VISCERAL - Involución parasitoide
CD 2017, New Standard Elite

for english please scroll down

Stojím před obrazem. Zpočátku jej nemůžu pochopit. Je zdánlivě ošklivý, zlý, plný krve a násilí. Morbidní koláž umístěná v galerii smrti. Masakrující nálada, zohavené tváře. Vypadá to, jako bych byl na lidských jatkách. Dávám si do hlavy stále dokola novinku brutálních death metalistů VISCERAL a pomalu si uvědomuji, že jsem jen kusem masa, určeným k likvidaci.

Nekompromisní materiál je velmi dobře technicky odvedený, s perfektním zvukem a vokálem připomínajícím řev bestie. Jedná se o absolutně devastující, zcela zničující materiál, který ocení všichni, kdo si rádi občas zapitvají. Navíc je přidána obrovská porce temnoty a beznaděje.


"Involución parasitoide" je klasickou odpovědí na styl, který se vyznačuje především brutalitou, rychlostí a šílenstvím. VISCERAL se svého úkolu zhostili velmi dobře. Drží se tradice, ničím sice nevybočují, ale určitě se jedná o desku, které u mě nezapadne. Pokud máte rádi třeba italské SICKENING nebo SUFFOCATION, PIREXII, DEEDS OF FLESH a podobné choré záležitosti, myslím, že byste mohli být spokojeni. Takže přátelé, do rukou všichni sekery, motorové pily, sekáčky na maso a jdeme na to! Tohle album řeže a pálí, jak to umí jen ti nejzkušenější patologové. Brutální death metalové album, u kterého z vás poteče krev! Zabijácká práce!



Asphyx says:

I am standing in front of a painting. At first, I cannot understand it. It is seemingly ugly, full of blood and violence. A morbid collage located in the death gallery. Massacre mood, mutilated faces. It looks like I was in a human slaughter house. I listen to the new album by brutal death metal band VISCERAL and I am slowly realizing that I am just a piece of meat which supposed to be destroyed.

Uncompromising material is very good in the technical side, it has a perfect sound and the vocal sounds like the roar of a beast. It is absolutely devastating, completely destroying material which will be loved mostly by those who like to sing. In addition there is a huge portion of darkness and hopelessness. 

“Involución parasitoide” is a classic response to the style which is characterized mostly by brutality, speed and madness. VISCERAL did their job very well. Although they follow traditions and they do not switch out from their path, it is still an album which will be noticeable in my collection. If you for example like the Italian band SICKENING or SUFFOCATION, PIREXIA, DEEDS OF FLESH and other similar bands, I think you will be satisfied. So friends, take your axes, chainsaws, meat cutters and let´s go! This album cuts and burns, just like the most experienced pathologists can. Brutal death metal album which will make you bleed! Killing job!

Tracklist:
01 – Caos Virulento
02 – Incubaci¢n Epid‚mica
03 – Ablepsia Colectiva
04 – Rapicidad End¢gena
05 – Dependencia Parasitoide
06 – Anthropocentrismo Genocida
07 – Deformaci¢n Narcisista
08 – Nihilismo Existencial
09 – Devastaci¢n Sist‚mica
10 – N‚mesis Catacl¡smica

band:
Manuel : Guitar/vocals
Cristian: Vocals
Pedro : Bass
Felipe: Drums

středa 14. března 2018

Recenze/review - AVSLUT - Deceptis (2018)


AVSLUT - Deceptis
CD 2018, Osmose Productions

Občas si připadám jako šelma chycená do pasti. Bezmocná, s udušeným vztekem. Koušu si svoji nohu až do krve, umírám pomalu a ocelové čelisti se mi zařezávají čím dál tím víc do masa. Modlím se, abych už konečně dostal ránu z milosti. Bohužel, odpovědí je mi jen ticho a můj pomalu uvadající dech. 

Přiznám se, že si v black metalu hodně vybírám. Deska v sobě musí mít atmosféru, chlad, šílenství. Všechno tohle novinka švédských AVSLUT splňuje. Je syrová a ostrá zároveň, umrzám u ní, vznáším se v nekonečné řece beznaděje. Album se opravdu velmi dobře poslouchá, je návykové a dokáže mě naplno připoutat k přehrávači. Myslím, že fanoušci třeba takových WATAIN, DISSECTION, EMPEROR, NORDJEVEL, VALKYRJA, by mohli být spokojeni jako já.



Na "Deceptis" asi nejvíc obdivuji celkovou náladu nahrávky, takový ten těžko popsatelný pocit, kdy dostáváte znovu a znovu chuť na další poslechy. Ne, AVSLUT nepřinášejí vůbec nic nového, jsou tradicionalisté, klasici, kteří ctí starou dobrou melodickou black metalovou severskou školu. Nehledají a neobjevují, spíše používají již známé prostředky velmi zručným způsobem. Jsem hodně pocitový posluchač a jako takovému se mi letošní album opravdu líbí. Mám u něj takové zvláštní představy, jako bych právě potkal již známé zlo, jen znovu přetavené do ještě zákeřnější podoby. Skvělý je obal i zvuk, příjemně bolestivý je i hlas. AVSLUT sice vyloženě "nebolí", ale spíše postupně nahlodávají, jsou jako plíživá nákaza, sněť, která vás pomalu rozloží na zcela zbytečné kousky masa. Melodický black metal, u kterého umrznete! Velmi dobře!


sumarizace:

Black metal v podání AVSLUT je lehký, vznešený. Útočí spíše pomalu, nahlodává vás jako krysa uzavřená v kleci na vašem těle. Jed proniká postupně, kroutí vás v křeči a vy jen bezbožně spínáte ruce k nebi. Vynikající jsou bicí a zajímavý je také vokál. Kytaristé dodávají opravdu ostré riffy, které vás zmrazí a doslova zašlápnou do země. Osvědčil se mi poslech při ranních cestách do práce, kdy se den teprve probouzel a vítr byl studený a šílený. Takhle nějak si představuji, že přichází Armageddon. Svět je na "Deceptis" velmi těžký, černý a mraky se dotýkají skoro země. V dálce zvoní zvony na poslední cestu. Průvod nese rakev s prokletým nebožtíkem. AVSLUT dokážou vytvořit atmosféru absolutního zmaru a beznaděje. Songy mají mnohdy až doom metalovou náladu. Dejte si pozor, aby vám neztuhla krev v žilách! Black metal, plný studených emocí a ozvěn ze záhrobí. Velmi dobré smrtící album!

Asphyx says:

The black metal played by the band AVSLUT is light and majestic. It attacks up and it will bite you like a rat closed in a cage in your body. The poison will go step by step into your blood and it will make you twitch and you will be only able to take your hand up to the sky. The drums are amazing and the vocal is very interesting. Guitar players play very sharp riffs which will freeze you and trample you in the ground. I would suggest listen to this in the morning when you go to work when you are in the process of waking up and wind is cold and crazy. This is how Armageddon would be like. The world is very heavy on this album and it´s black with clouds touching the ground. In the distance you can actually hear the bells for the last journey. The retinue is holding a coffin with a cursed death man. AVSLUT can make the atmosphere of absolute ruin and desperation. Sometimes, their songs have doom metal mood. Be careful, your blood could become ice! This black metal is full of cold emotions and echo from the other world. Amazing deadly album!


TRACK STREAM:

Lineup:
C. – vocals
E. – lead guitar/backing vocals
O. – drums
D. – bass
S. – rhythm guitar

Band contact: avslut.bm@gmail.com

MORE INFO:

Rozhovor - BETON - Osobné postoje ľudí, ktorí kapelu zakladali, sa do dnešnej doby nijak radikálne nezmenili.



Rozhovor s metalcrust punkovou skupinou ze Slovenska - BETON.

Odpovídal Tomáš Lichtle a Adam.

Otázky připravila a rozhovor přeložila Petra, děkujeme!

Čau Tomáš! Nazdar BETON! Začal sa ďalší skurvený rok a od vašich začiatkov ubehlo už takmer 15 rokov. Ako to vidíte, čo všetko sa zmenilo za ten čas v rámci kapely, scény? Zmenila sa aj nejaká “filozofia” kapely (ak nejaká bola)? Mali ste pri zakladaní BETONu iné postoje a ciele v porovaní so súčasnosťou? 

Ahoj Peťa! V prvom rade dík za rozhovor a záujem o túto primitívnosť. Za tých cca 14 rokov od začiatku BETONu sa zmenilo veľmi veľa. Predstav si rok 2004. Už ani nepamätáš, čo? 

Zostava je skoro úplne iná. Hudobne sme sa z nudného crustu (v našom podaní) vyvíjali cez disbeat, ktorý sme mixovali s metalovými prvkami, až sme sa dnes dostali k viac menej death metalu s punkovými vplyvmi.

Paradoxne, filozofia kapely ostala veľmi podobná, ak nie rovnaká. Vždy nám šlo hlavne o príjemne strávené vlahé večery v kruhu blízkych = robenie si srandy z hocčoho/hockoho (nezabúdajúc na seba samých) a hocikedy, búranie nudných stereotypov, trendov a stupídnych dogiem. Osobné postoje ľudí, ktorí kapelu zakladali, sa do dnešnej doby nijak radikálne nezmenili. 


Vaša diskografia obsahuje väčšinou splitká a prvý dlhohrajúci album ste nahrali až po desiatych rokoch od začiatku fungovania kapely. Súvisí to s tým, že v rámci tejto crusto/punko/d-beatovej scény je obvyklejšie vydávanie splitiek, EP-čok a samozrejme zväčša všetko na vinyloch, takže ste to proste neriešili? Vy sami ako fanúšikovia muziky zbierate tiež skôr vinyly? 

Áno, trocha to spolu súvisí. Skutočne podzemná d.i.y. punk/metal scéna nie je zrovna zlatá baňa. Keď sa chce kapela pretŕčať na svetle sveta s vlastnou tvorbou, je vždy lepšie, ak sa dajú náklady na vydanie nosiča rozdeliť na viac dielov. Asi aj preto sa vydávanie split platní spopularizovalo. Takisto ide o príjemný spôsob ako spromovať nie moc známu kapelu v inej krajine (napr. Beton v Brazílií). Dôležitý faktor vzniku splitov je však istá príbuznosť, možno až kamarátstvo medzi kapelami a to je asi práve náš prípad. 

S ČADom sme sa poznali ešte z dôb našich predošlých kapiel, keď sme boli spolu na turné, príp. si organizovali koncerty. S BESTHOVEN z Brazílie a SKELETON z Kanady sme boli v dlhoročnom kontakte, robili s nimi rozhovory do našich zinov atď.

Dosky zbieram od nejakých 16 rokov a ešte má to neprestalo baviť. Najväčší king v kapele je v tejto disciplíne basák Feši a viem, že pred nejakým časom sa do zápolenia pridal aj bubeník Adam. 

Adam: Vinyly zbieram vyše 10 rokov, sústredím sa ale iba na veci, ktoré sú pre mňa niečím výnimočné a viem, že si ich pustím aj za 10 rokov. Teraz je to cca 400 vinylov, čo je iba zlomok zbierky Fešiho a Tomáša. Zo zbierky by som ale nepredal momentálne takmer nič.



Do rúk sa mi dostalo aktuálna kompilačka obsahujúce celú vašu diskografiu. Na obale je nejaká mayská pyramída. Aký bol vlastne dôvod vydania tohto nosiča? Bolo to čisto vydanie pre podporu mexického turné? Alebo vás atakovali nejakí fanúšikovia, ktorí zbierajú skôr CD ako vinyly, že aj oni chcú mať doma vaše staré nahrávky? Jak to je? 

V dnešnej internetovej dobe mi zmysel vydávania CD uniká ešte viac než povedzme pred 10 – 15 – 20 rokmi. Všetko sa dá stiahnuť a ak niekomu chýba 10 centimetrový búklet, ktorý si v rovnakom rozlíšení prezrieš na kompe, nie je nič ľahšie, než si ho proste vytlačiť. Preto zbieram/vydávame platne. Tam to neodrbeš.

V prípade diskografie, ktorá by na jednom nosiči mala kompilovať viacero počinov kapely, je ale CD celkom vhodný formát. Jeho vydanie navrhol Kano, prevádzkovateľ Mexického vydavateľstva Mundo en Kaos records. Ponuku sme samozrejme neodmietli, keďže po pár rokoch sú už niektoré platne vypredané a nezohnateľné a turné v Mexiku bolo následne logickým vyústením. 

A ako sa vydarilo turné po Mexiku? Ako to vlastne funguje, rozhodnete sa ísť hrať do Mexika, skontaktujete sa s niekým odtiaľ a turné Vám zorganizuje celé on, alebo všetky veci riešite práve naopak sami? 

Turné dopadlo veľmi fajn. Bol som rád, že sme mali opäť možnosť spoznať iný kraj a iný mrav, blúzniť z iných dôvodov, precestovať množstvo kilometrov, spať na iných všivavých podlahách, vidieť množstvo veľmi zaujímavých miest a ľudí. “Knowledge without mileage means bullshit”(H. Rollins)

Funguje to tak, ako si to zariadiš. Sú kapely, ktoré si sami dokážu booknuť priamo celé turné. Nám však viac vyhovovala verzia, kde sa o organizáciu zájazdu postaral práve vydavateľ (s pomocou miestnych). 



Máte za sebou už turné v Brazílii, teraz Mexiko a keď sa tam nad tým zamyslím mnoho crustových, či grindových kapiel si pre turné mimo Európu vyberá práve tieto destinácie - strednú a južnú Ameriku. Ale naopak nejaké brutal death metalové kapely sa tam až tak nehrnú. Je v týchto končinách úrodná pôda práve pre kapely s crust/grind/punk/d-beat zázemím? 

Istotne tu pre kapely daného zamerania úrodná pôda je. Nie je to však iba o tom. V Mexiku sa darí aj rôznym gore grindom a v Brazílii zasa oldschool death/thrash metalu.

Veľmi silná Brazílska metal/punk scéna so svojou históriou začínajúcou v ranných 80tych rokoch je ale samozrejme o niečo ďalej ako tá Mexická. 

Ako všetci dokážete skĺbiť BETON a ostatné kapely, v ktorých hráte. Ako je to vlastne s prioritami? Je niektorá z kapiel na prvom mieste a ostatné sú len ako ďalšie projekty a na akom mieste je pre vás BETON? 

Pre mňa je BETON, v porovnaní s ostatnými kapelami, kde hrám (DISPOSE a ešte ďalší projekt s Palom zo Suppresser a Holubom z Fyasco), jednoznačne prioritou. Ako to majú zariadené ostatní, netuším. 

Adam: Beton pre mňa kedysi bol sekundárnou kapelou, teraz je určite prioritou. Je to predsa len asi jediná „normálne“ fungujúca kapela, v ktorej hrám. Ostatné projekty robím našťastie s podobne vyťaženými ľudmi, takže ide o sezónne nahrávanie a koncertovanie. 


Death metal švédskeho strihu s HM2 hnilým špinavým zvukom učaroval v posledných rokoch mnohým mladým kapelám ako BLACK BREATH, GRAVEBOMB, GATECREEPER, atď . Ako ste k nemu prišli vy? Kedy ste sa rozhodli, že chcete znieť práve takto? 

K HM-2 nás dostal niekedy v rokoch 2007-2008 náš vtedajší spevák Čárli. On bol niečo ako encyklopédia tvrdej Švédskej scény a keďže, sme tým našli spojovník medzi našimi najobľúbenejšími predstaviteľmi deathmetalu a crustu/disbeatu, nebolo cesty späť.

V tej dobe som vedel iba o Rotten Sound, ktorí HMko používali. Dnes je to už docela (opäť) trend, čo je aj pekné aj škaredé. Netrápim sa tým však. 

Ako si spomínaš ty na svoje začiatky, keď si sa rozhodol, že chceš hrať na gitary. Ktorá obľúbená kapela album ťa k tomu doviedli? Čo bolo a v súčasnosti je najväčšou inšpiráciou pre BETON? 

Heh, tak to si veru spomínam iba matne. Bolo to asi niekedy v roku 1996, keď som počul prvé nahrávky s tvrdšou hudbou ako Nirvana, Sex Pistols, Zóna A a pod. Skutočné hranie v kapele na gitare prišlo až v roku 2001 v kapele BOZOKA.

V prípade, že sa svojou druhou otázkou pýtaš na hudobné vplyvy pôsobiace na tvorbu BETONu, tak presnú odpoveď žiaľ neponúknem. Voľakedy sme si s riadnou dávkou nadsádzky hovorili, že našu tvorbu ovplyvňujú Moment Maniacs, Nihilist, Wolfpack, Bolthrower, Valvontakomissio a i. Či to ale skutočne odzrkadľovalo realitu, nedokážem úprimne zodpovedať. 



S akými kapelami ste za svoju existenciu hrali, čo si tak najviac vážite a s kým by ste si ešte chceli zahrať? Čo sa týka koncertovania všeobecne, dá sa vypichnúť nejaký klub/koncert, na ktorý nezabudnete, či už v pozitívnom alebo negatívnom slova zmysle? Pre mňa bol nezabudnuteľný Váš koncert s Asphyx v Randali, za vokalistu zaskakoval Erik (vtedy Sperm of Mankind), účasť bola síce nízka, ale ja som si to užila až tak, že som do rána stratila peňaženku a mobil. 

Hrali sme so skutočne širokým spektrom kapiel. Počínajúc 2 člennou punk úderkou s tínedžersko/detskými súrodencami, ktorí svoje hudobné nástroje videli asi iba prvých pár hodín/minút, až po death metalových veteránov. Vždy si rád zahrám s kapelami kamošov, s kerými je sranda. Inač mi je to celkom fuk. Určite nezabudnem na koncert v Belo Horizonte a v San Carlos. To bol riadny nátrus. 

Adam: Tie nezabudnuteľné koncerty v pozitívnom zmysle slova boli určite niektoré koncerty v Brazílií a Mexiku kvôli totálne fanatickému publiku. Tie v negatívnom zmysle kade tade, vynára sa mi akurát nekonečne dlho hrajúca maďarská krocan punk kapela s asi 10-mi prídavkami. Aj to sú ale stále vskutku úsmevné príhody a spomienky. 

Čo hovoríš na návrat tlačených zinov. Ja osobne si nepamätám žiaden zine, aktívne som hudbu začala riešiť dosť neskoro a vtedy som odoberala akurát tak Pařát. Teraz tu máme Cremation zine, Immortal Souls, Earsturbation, o ktorých viem. Má to podľa teba v dobe internetu zmysel, vydávať tlačené ziny? 

Samozrejme som tomu veľmi rad. Vždy som bol fanúšik fyzických zinov. Vyrastal som so zinmi v ruke a v danej dobe mi to aj veľmi pomohlo. Sám som jeden pár rokov robil a prispieval do ďalších, takže to, čo hovoríš má fakt veľmi teší. Je skvelé, že sa metalová scéna vracia k printu a škoda, že niečo podobné neprebieha v tej punkovej(teda minimálne, čo sa Slovenska týka). Či to má nejaký širší význam, je ťažké povedať. Internet sa stal tak bežnou súčasťou našich životov, že si každý bežný Oto-midl-klas vie vygúgliť presne to, čo potrebuje. Na nejakej individuálnej úrovni je zmysel podľa mňa jasný, keďže to viac približuje hodnotu tvorby vydavateľa. 


Ako berieš metalovú scénu na Slovensku? Samozrejme, ľudia počúvajú rôzne žánre a potom sa komunity ešte delia na menšie skupinky, atď. Ale zdá sa mi to až moc roztrieštené. Niekomu vadí Rudi Rus tak si povie, že nikdy nepôjde do jeho vysielania, niekto nemá rád Doomasa, tak je zásadne proti vystúpenie na Gothoome. Pre niektorých ortodoxných UG fans už ani Obscene Extreme nie je dosť UG. Máte aj vy nejaké zásady, kde by ste nikdy nevystúpili alebo podobne? Podľa mňa by mala scéna držať pokope, ale u nás to tak vôbec nefunguje. 

Sám sa nepovažujem za súčast metalovej, punkovej ani nijakej inej scény (aj keď moje aktivity hovoria možno o opaku). Je to príliš limitujúce. Tým pádom má priveľmi netrápia diskusie na podobné témy a snažím sa nestrácať nimi čas. Skutočne sú to tak 1st world problems témy, že už lak na nechtoch je hádam dôležitejší, keďže jeho zloženie ovplyvní x násobne viac, než to či Pankáč Jožo nechce na OEF a metalista Juro zas na Gothoom. Možno budím dojem drsniackeho nihilistu, ktorému je všetko jedno, no nie je tomu tak. Jednoznačne mám(e) zásady, ktoré definujú, kde hrať chceme a nechceme, ale tak nejak si vravíme, že je to naša vec. Stáť na jednom pódiu s kapelami, ktoré sa prikláňajú k totalitným ideám (nacizmus, fašizmus, stalinizmus ich krypto/neo verzie a pod) je pre nás nemysliteľné a nerealizovateľné.

Čomu sa docela teším je trend, ktorý sledujem v Bratislave posledných pár rokov a stojí trocha v opozícii k poslednej časti tvojej poslednej vety. Punkeri už nemajú problém (morálny alebo nevím jaký) navštevovať metalové koncerty a naopak. Myslím, že to nie je až tak bežná vec inde na SK/CZ, kde sú scény viac uzavreté a vydiferencované voči okoliu a tým ma vzájomné ovplyvňovanie sa teší ešte viac. 

Minulý rok bol na mnohých weboch označený ako „rok death metalu“, vyšlo naozaj veľa kvalitných death metalových nahrávok. Robíš si koncom roka aj ty nejakú albumovú bilanciu? Čo ťa minulý rok najviac oslovilo, prekvapilo? 

Heh. Zhodou okolností ma požiadal Turčo, bubeník z famóznej SK metal/crust kapely ROXOR o 2017 top list do jeho nového zinu, Bitch. Nie je to až tak metalový zoznam, keďže ma oslovujú hlavne nahrávky, ktoré vybočujú zo zaužívaných konceptov a prinášajú nové, netradičné a neokukané možnosti v hudbe. Čiže:

Cultes des Ghoules "Coven" 3LP (ktorý je z 2016, ale dostal sa ku mne až o pol roka neskôr) 
Goli Deca "Mania" LP 
Transhunter s / t LP 
Gatecreeper "Sonoran Depravation" LP 
Sevdaliza "ISON" 
Powertrip “Nightmare Logic” LP 
Necrot "Blood Offerings" LP 
Barbar / Leaders of the fuckin assholes split 7 "ep
Fyasco "Kurva, to je tlak" digital ep

Čo chystá BETON v najbližšej dobe? Šikol by sa už aj nejaký koncert doma, nevidela som Vás naživo ani nepamätám. Čo máte naplánované na rok 2018? 

V najbližšsej dobe mienime pracovať na nových skladbách a hrať nejaké koncerty. Klasika. Okrem toho nás čaká (aspoň dúfame, heh) vydanie split LP s ROXOR, celosvetové turné, neaké žúry a kvantá následnej depresie.

V Bratislave máme na rok 2018 naplánované nadpomery zhruba 2 koncerty – s Wiegedood a jeden nepotvrdený. 

Dik za rozhovor! Nech sa vám jak kapele darí, nech koncerty frčia a fanúšikovia nech pribúdajú. 

Díky Peťa za záujem o kapelu! Veľmi si to ceníme. Takisto veľa úspechov so zinom. 

V prípade záujmu nás nájdete v Stupavare, na fb alebo na bandcampe. Konský kokot s vami! 

Interview - BETON - The personal attitudes of the members of the band have not changed so far anyhow specifically.


Interview with metalcrust punk band from Slovakia - BETON.

Answered Tomáš Lichtle and Adam.

Translated and questions prepared by Petra, thank you!

Hi Tomáš! Hello BETON! A new fucking year is here and it is almost 15 years now what BETON was founded. What you can say, what have changed from that time concerning the band, scene? Has your philosophy changed somehow, if you have had some? Have you had another attitudes, goals when you compare BETON before 15 years and now? 

Hi Peťa! First of all, thanks for the interview and your interest in this primitiveness. A lot has changed since the beginning of BETON - 14 years ago. Too much. Imagine the year 2004. You can't even remember that, can you?

The line-up is almost entirely different. We moved from boring crust(the way we did it) through disbeat that we mixed with metal elements till we've got to death metal with punk influences.

On contrary, the band's philosophy has remained very similar, if not the same since the very beginnings. We have always been into spending pleasant times in the circles of close friends - making fun of whatever/whoever(not forgetting of ourselves) wheneverwe wanted, destroying boring stereotypes, trends and stupid dogmas. The personal attitudes of the members of the band have not changed so far anyhow specifically. 


Your discography contains mostly split albums and the first long-playing album you recorded only after 10 years since the beginning of the band. Could it have a connection with the type of scene, because in this crust/punk/d-beat community is more common to release splits, EPs and of course everything at LPs, so you didn’t care about it? You as music fans, are you collect mainly LPs, too? 

Yes, there is a bit of correlation. Real underground d.i.y. punk / metal scene is not exactly a gold mine. When a band wants to see the light of the world with their own work, it is always better if the costs of releasing music are divided into more parts. Perhaps that is why split vinyls have got popular. It's also a good way to promote a not so well known band in another country (as it was in case of BETON in Brazil). An important point regarding it, however, is a certain affinity, or even friendship between bands, what is definitely our case.

We had known ČAD since our previous bands when we were together on tours or organized gigs for each other. With BESTHOVEN from Brazil and SKELETON from Canada, we had been in long-lasting contact, interviewing them for our zines etc.

I've been collecting records since I was 16, and I'm still into it. The biggest king in the band in this discipline is bass player Feschi, and I know that drummer Adam has joined the game some time ago as well. 

Adam: I collect vinyls for more than 10 years, focusing only on things that are somehow special to me, knowing that I will listen to these also in 10 years. Now it is around 400 vinyls, which is only fraction of Tomas and Feshi's collection. 


I have your current compilation containing the entire BETON discography in my hands. There is a Mayan pyramid on the cover. What was the reason for the releasing of this compilation? Is it the certain edition to support the Mexican tour? Or have you been attacked by some fans who collect CDs rather than LPs that they also want to have your old recordings at home? How was it? 

In today's almost totally digital time, I don't really get the meaning of publishing Cds, even less than say 10 - 15 - 20 years ago. Everything can be downloaded and if anyone misses a 10-cm square booklet that you can see in the same resolution at you computer, there's nothing easier than just print it out. That's why I collect/release vinyls. You cannot fuck that.
In case of discography, which should compile as much of the songs of a band as possible straight on, the CD is quite appropriate. It was proposed by Kano, the owner of Mundo en Kaos records in Mexico. Of course, we did not reject the offer, since after a few years some of our stuff has been sold out. Then the tour in Mexico was a logical outcome. 

And what about your tour in Mexico? How did it go? How does it take place, do you decide to go to Mexico, contact with someone from there, and the whole tour is organized by him? Or on the contrary, do you all the things manage by yourself? 

The tour went very well. I was glad to have the opportunity to see another/different(?) Country, get crazy because of strange things, travel many miles and to see a lot of very interesting places and people. “Knowledge without mileage means bullshit”(H. Rollins)
It works the way you do it. There are bands that can book the whole tour themselves. However, we were more happy with the version where the label owner (with local help) was responsible for the organization. 

First, you had tour in Brasilia, now Mexico. When I think about it, a lot of crust or grind bands used to choose for their tour out of Europe exactly these destinations – central and South America. However, on the contrary, some brutal death metal bands don’t think similarly. Is there more “fertile land” for crust/grind/punk/d-beat bands? 

It's pretty good place for the bands of these genres for sure. But of course, it's not only that. From Mexico, various gore grind bands tour Europe, and in Brazil oldschool death/thrash metal is fuckin up and goin.

The very strong Brazilian metal/punk scene, with its history beginning in the early 1980s, is, of course, a bit further than the Mexican one. 

How do you able to manage to play in BETON and in the other bands, where you are members? And which band exactly is your priority? Is some band at the first place and others are only as additional projects? Is BETON mainly at the first place? 

For me, BETON is a clear priority comparing to other bands where I play (DISPOSE and another project with Suppresser/Fyasco guys). As for the other guys, I do not know. 

Adam: Back in the days Beton was the secondary band, now it's priority for sure. It is the only „normally“ working band that I play in after all. Luckilly, I am doing other projects with similarly busy people, so it is mostly about seasonal recording and playing gigs. 



Swedish death metal with HM2 rotten dirty sound enchanted to lot of young bands as BLACK BREATH, GRAVEBOMB, GATECREEPER in the last couple of years. How did you get to HM2 sound? When did you decide to sound like this? 

Our former singer Charlie got us to HM-2 round 2007-2008. He was something like a Swedish hard n heavy scene encyclopedia, and since in HM2 we found the link between our favorite death metal and crust/disbeat, there was no way back.

At that time I only knew about Rotten Sound using that pedal. It's kinda trend now, what is good and bad at the same time. But I can't be bothered. 

How do you remember your beginnings, when did you decide that you want to play guitar? Which your favorite band was the biggest inspiration for this? What was and in the present is the biggest inspiration for BETON? 

Heh, that's what I remember only roughly. It was probably sometimes in 1996 when I heard the first tracks by Nirvana, Sex Pistols, Zona A and so on. The real playin in a band started in 2000 with my old crew BOZOKA.

Regarding your second question about the musical influences on BETON, I can't really give an precise answer. We used to say that our music was influenced by Moment Maniacs, Nihilist, Wolfpack, Boltthrower, Valvontakomissio and others. But if that really reflects reality, I can not really say. 


With which bands did you play during your career? Which concert do you appreciate most and which band you would like to play with? Do you remember a certain concert or club, which was special and you can’t forget on it, whether in the positive or negative meaning? For me, the concert with Asphyx in Randal was an unforgettable show of BETON. At this show, vocalist Erik (ex-Sperm of Mankind) substituted for your missing vocalist. Attendance was quite low, but I really enjoyed this concert, even I lost my wallet and mobile phone there, haha. 

We have played with a really wide range of bands. From a teenage mutant punk duo with teenage siblings who had seen their musical instruments for only the first few hours / minutes up to 40 year old death metal veterans. I always like playin with bands of my friends, cause it's a lot more fun. But generaly I don't care. I'm sure I won't forget the shows in Belo Horizonte and San Carlos. That was a real shit. 

Adam: Unforgettable gigs in a good way were for sure some of the gigs in Brasil and Mexico, because of totally fanatical audience. Unforgettable gigs in a bad way were here and there, now I just remembered about the non-stopping never ending hungarian “redneck” punk rock band with arsenal of 10 extra songs at the end of their gig. But even these are still humorous events and memories indeed. 

What do you think about the comeback of printed zines? Me personally, I don’t remember any zine, in the time when I started to listen to music, I used to buy only Pařát. Now, we have Cremation zine, Immortal Souls, Earsturbation and so on. Does it make sense to release such zines in the age of the internet? 

Of course I like it very much. I've always been a fan of the real zines. I grew up with a zine in my hand and it helped me a lot at times. For a few years I used to print one myself and contributed to different ones, so what you are saying makes me glad. It's great that the metal scene is returning back to the printed shit and it's a shame that something like that is not happening in the punk scene (so at least in Slovakia). Whether there is any wider meaning to it is hard to say. The internet has become so common in our lives that everyone knows how to get/find exactly what he needs. At some individual level, print makes sense to me because it shows the publisher's effort and the real value of creation. 



What would you say about the metal scene in Slovakia? Of course, people are listening to different styles and then communities are split into smaller groups and so on. However, sometimes I feel that the scene is highly broken. Someone doesn‘t like Rudi Rus, so never want to go into Headbanger, someone doesn‘t like Doomas, so he is essentially against to perform at Gothoom festival. For some orthodox UG fans even nor the Obscene Extreme is not a UG enough. Do you have also some policy in the band? In my opinion, the scene should hold together, but I am not sure whether it is valid also here. 

I do not consider myself a part of metal, punk or any other scene (although my activities may say opposite). It is too limitating. Therefore I do not really care about discussions on such themes trying not to waste my time. These are such first-world-problems issues that the nail polish is more important, as its ingredients affect way more than the question whether punkrocker Jozo wants to go to OEF or not or whether metalhead Juro is against Gothoom or not. Maybe I'm gonna sound like a toughguy nihilist idiot who does not care at all, but that's not the case. Of course, I have the principles which define where we want to play or not, but we think it's our stuff. Obviously sharing one stage with bands that lean towards totalitarian ideas (Nazism, Fascism, Stalinism and/or their crypto/neo versions, etc.) is unthinkable and impossible for us. 

What I'm really happy about is a trend, which I've seen in Bratislava for the past few years, and stands a little in opposition to the last part of your last sentence. Punks no longer have problems (moral or whatever else-like) to attend metal concerts and vice versa. I think this is not so common elsewhere in SK / CZ, where the scenes are more closed to the environment, and thus I enjoy the mutual interaction even more.

Last year was marked as a “year of death metal” at a lot of websites, a huge amount of awesome death metal albums was released. Do you get used to make some album summarization at the end of the year? What was the biggest surprise or what album was the best for you?

Heh. As a coincidence, Turco, drummer from a Slovak metal / crust band ROXOR, asked me about the 2017 top list for his new zine, Bitch. It's not so “metal”, because I'm attracted more by recordings that deviate from common concepts and bring new, non-traditional, fresh possibilities in music.

Cultes des Ghoules "Coven" 3LP (which is 2016, but I got it only half year later) 
Goli Deca "Mania" LP 
Transhunter s / t LP 
Gatecreeper "Sonoran Depravation" LP 
Sevdaliza "ISON" 
Powertrip “Nightmare Logic” LP 
Necrot "Blood Offerings" LP 
Barbar / Leaders of the fuckin assholes split 7 "ep 
Fyasco "Kurva, to je tlak" digital ep

What BETON prepares for the closest period? I would appreciate some concert at home, in Bratislava, or overall in Slovakia. I have not seen your show for a long time. What are you planning for the year 2018? 

In the near future we intend to work on new songs and play some gigs. Classic. In addition, we are awaiting our brand new split LP with ROXOR to be released, a world tour, some parties and shitload of subsequent depression.

In Bratislava, we have 2 concerts planned for 2018. The first one is in june in Bratislava at Fuga with Wiegedood and the 2nd one is not yet confirmed. 

Thank you for the interview! I wish you all the best, a lot of concerts and more satisfied fans. 

Thank you Petra for your interest in our band! We appreciate it a lot. We also wish you all the good with zine and your activities. 

If anyone is interested, you can find us in Stupavar, on fb or bandcamp. May Konsky Kokot be with you! 


úterý 13. března 2018

Recenze/review - ABYSMAL GRIEF – Blasphema Secta (2018)


ABYSMAL GRIEF – Blasphema Secta 
CD 2018, Terror From Hell Records, Sun & Moon Records

for english please scroll down

Už dlouho jsem měl pocit, že naše společné nedělní mše nebývají v pořádku. Nejdříve jsem občas zahlédl v rohu podivný stín. Někdy zase, zničehonic, začala krvácet stigmata na soše Ježíše. Vkrádala se mezi nás pochmurná nálada. Propadli jsme jí postupně, ale o to víc hlouběji.

Okultní doomové seance s italskými maniaky ABYSMAL GRIEF propukly vzápětí. Podávaly se nakažené hostie, pila se zhnisaná krev. Z chóru zněla nová deska "Blasphema Secta" a věřící se stávali ovcemi, jdoucími na porážku. Starodávné síly, doteď uložené v podzemních katakombách, vylezly na povrch a obestřely nás nekonečným hávem tajemna.


"Blasphema Secta" je originálním albem, doslova žhnoucím černou energií. Pokud bychom měli hudbu Italů k někomu připodobnit, volil bych asi kolegy PAUL CHAIN, THE VISION BLEAK, případně americké ACID WITCH. Doom metal je zde prokládán okultismem, mystikou, smrtí. Působí na mě jako nějaký ošklivý hororový film z osmdesátých let. Nálada je hodně podobná. Představte si starý hřbitov, usednete uprostřed na lavičku. Zamyslíte se a za chvíli s vámi začnou rozmlouvat nemrtví. Strávíte takto celé odpoledne a k večeru vás už budou čekat na černé mši. Hudba se vám postupně zadře pod kůži i do podvědomí. Natolik je návyková. Okultní doom metal, který vás vezme na nekonečný výlet na onen svět. Vynikající démonicky přitažlivá záležitost!


Asphyx says:

For a long time now I have been having the feeling that our Sunday service are not OK. At first I just glanced a weird shadow in the corner from time to time. Other times, suddenly, the stigmata on the Jesus statue were bleeding. A blue atmosphere was crawling among us. We all succumbed to it gradually but deep. 

The occult doom séances with an Italian maniac band ABYSMAL GRIEF happened suddenly. Hostie-altar bread was served, people drank rotten blood. The chorus was singing the new album “Blasphema Secta” and the believers were becoming sheep going to the slaughter house. Ancient powers which have been hidden in the underground catacombs until now crawled back up on the ground and gave us the endless jacket of darkness.

“Blasphema Secta” is an original album which literally glow with black energy. If I had to compare the music by those Italians to someone else I would say PAUL CHAIN, THE VISION BLEAK or the American band ACID WITCH. Doom metal is alternated with occultism, mystics and death. For me it feels like an ugly horror movie from the 80s. The mood of the album is very similar. Just imagine an old graveyard, you are sitting in the middle on a bench. You will think for a while and then the undead will talk to you. You will spend the whole afternoon there and in the evening you will be invited to the black service. The music will slightly go right under your skin and to your mind. It is that addictive. Occult doom metal which will take you to an endless trip to the beyond world. Excellent demonic attractive album!



tracklist: 
Intro (The Occult Lore) 
Behold The Corpse Revived 
Maleficence 
Witchlord 
When Darkness Prevails 
Ruthless Profaners 

band:
Regen Graves - kytara 
Labes C. Necrothytus - zpěv, klávesy 
Lord Alastair - basa 
Lord of Fog – bicí


Rozhovor - ANOXIDE - V současné době jsme ponořeni do tvorby materiálu k našemu debutového albu.


Rozhovor s death metalovou skupinou z Velké Británie - ANOXIDE.

Otázky připravila a rozhovor přeložila Duzl, děkujeme!

Nazdar Anoxide! 

Zdravíme “Deadly Storm” a děkujeme, že jste si udělali čas na rozhovor s námi! 

Na londýnské metalové scéně působíte od roku 2012, až na drobné změny z počátku držíte poměrně stabilní sestavu. Jak se dala vlastně kapela dohromady, předtím jste působili pod názvem „War Machine“, proč ta změna na Anoxide? 

Kapelu založili Markus, Michael a Callum. Michael a Callum jsou bratři a s Markusem se potkali ve škole. Dalším členem byl James, Markus ho našel díky předělávce skladby od Municipal Waste, kterou udělal na YouTube a Alex se přidal na základě doporučení společného kamaráda (Billyho O'Niella z Domitorem). Ke změně názvu došlo, protože jsme si mysleli, že "War Machine" nebyl zrovna nejlepší název. Měli jsme pocit, že to bylo trochu nezralé a nereprezentovalo to hudbu, kterou jsme chtěli tvořit. 


Pokud vím tak jediná zásadní změna proběhla až letos a to na postu zpěváka, kdy Markuse vystřídal Ben, který je zároveň členem Divine Chaos. 

Markus se rozhodl opustit kapelu loni v listopadu, hlavně proto, že už nemá zas až tak moc rád metal. Neprožíval hudbu a chtěl prozkoumat další cesty svého života. Poté jsme udělali konkurz a Ben nás oslovil s tím, že by chtěl vyzkoušet jiný styl hudby a používat různé polohy svého vokálu, než v Divine Chaos. Vyhrál konkurz a my si myslíme, že až ho fanoušci v budoucnu uslyší, pochopí jak přidává do hudby Anoxide jiný element. 

Měli jste od začátku jasno, že chcete hrát death metal, nebo jste se k tomuto žánru propracovali postupně? Které kapely jsou vašimi vzory a proč? 

Legrační, že se ptáš. Když se Alex poprvé připojil, zrovna se lámalo, zda bude kapela thrash metal nebo death metal. EP "Master of All" bylo nahráno a vydáno v tomhle stádiu a proto na tom EP můžeš slyšet mnohem víc thrashových vibrací. Tři z nás chtěli jít cestou death metalu a dva chtěli thrash, samozřejmě jsme si vybrali death metalovou cestu, na které jsme již 5 let a všichni souhlasíme, že to byla ta správná volba. 



Ve vaší diskografii je možné najít tři počiny.. dvě Epčka a jedno demo. Když se budeme bavit o vašem debutovém EP „Master of All“, jak tehdy probíhalo nahrávání? Kdo je autorem hudby, kdo je textař, máte rozdělené role nebo všichni děláte všechno? 

Ačkoliv bylo první EP vydáno jako "Anoxide", ráději to bereme víc jako "War Machine EP”. Alex a James na tomto EP nebyli a neměli s ním nic společného a náš styl se od té doby značně změnil. Současný způsob jak skládáme je, že Alex vytvoří hrubý návrh skladby tím, že dá dohromady všechny rify. Jakmile pak začneme jamovat a přehrávat to, změníme určité pasáže, jejich strukturu atd. Pokud jde o texty, Markus napsal 90% textů, potom je s Alexem napasují do hudby, aby to sedělo. S Benem jsme zatím neměli dostatek času zjistit, jaký je nejlepší způsob práce, ale představujeme si, že to bude něco podobného. 

Poslední demo s názvem „Purge the Idols of Illusion“ vyšlo před dvěma lety v dubnu a o zvuk a produkci se postarali Jack Stephens a Richard Worrall , proč jste si vybrali právě jejich „Envy studio“ ? 

O studiu "Envy" jsme se dozvěděli prostřednictvím Bena Ellise (který nahrál kytary) nyní “Scar Symmetry”. Poslouchali jsme nějaké věci, které nahráli a produkovali, libilo se nám to a pomysleli jsme si, že to jsou ti praví.. 


Autorem obalu posledního EP je poměrně známý umělec Guang Yang, který vytvořil logo také pro kapely jako například Bacteremia, Carnality, Beheaded, Putridity a mnoho dalších. Proč jste si vybrali právě jeho? Dali jste mu volnost při tvorbě obalu nebo jste měli jasnou představu, jak by měl obal vypadat? Mě osobně se obal moc líbí a myslím si, že přesně koresponduje s nahrávkou. Je Guang zároveň i autorem vašeho loga? 

Vybrali jsme si ho, protože jsme viděli práce, které udělal pro jiné kapely, a opravdu se nám líbil jeho styl. Chtěli jsme kvalitní umělecké dílo, protože jsme do hudby vložili tolik času, peněz a úsilí, že by byla velká ostuda šetřit na obale. Dali jsme mu svobodu v tom smyslu, že kdyby měl nějaký nápad, rádi si jej poslechneme, ale měli jsme jasnou představu toho, co chceme. Potřebovali jsme jen úžasného umělce, který by to přivedl k životu a aby to vypadalo šíleně. Níže je obrázek toho, co jsme poslali Guangovi a toho, co se nám vrátilo. 



Jak dlouho jste dávali desku dohromady? A je možné “Purge the Idols of Illusion“ vnímat jako klasické koncepční album, respektive EP? 

Napsat “ Purge the Idols” nám trvalo asi rok. Byli jsme a stále jsme v této hře nováčci, takže nám trvalo nějakou dobu, než jsme napsali dostatek skladeb, se kterými jsme byli spokojeni a chtěli je vydat. Myslím, že jsme celkem napsali asi dvanáct skladeb, než jsme získali pět, které jsme chtěli. Tím lze říct, že nový materiál na kterém pracujeme, je určitě obrovský pokrok. Jsme stále velmi hrdí na “Purge” EP, ale víme, že to můžeme udělat mnohem lépe. Neřekl bych, že “Purge” je koncepční album nebo alespoň jsme se nepokoušeli ho takhle napsat. Existuje určitě nějaké základní téma, které je v podstatě “proti všemu” (Markus měl velmi ponurý pohled na svět), ale nevyprávěl příběh nebo něco podobného. Vybrali jsme titul " Purge the Idols of Ilusion", jelikož máme pocit, že toto téma dokonale vystihuje. 

Ve vašich textech se zaměřujete proti vládě, společnosti, náboženství…název posledního alba mluví sám za sebe. Můžete nějak přiblížit filozofii vašich textů? Proč jste si zvolili tyhle témata, je to něco s čím se sami potýkáte, nebo vás jen „omrzely“ klasické death metalové texty o smrti a záhrobí …..Textově tedy reagujete na současný svět a jeho stav? 

Určitě je tady část toho, co jsi řekla “omrzely” nás klasické death metalové texty. Ne, že bychom proti nim něco měli, ale už je jich tu spousta. Chceme, aby naše hudba ve skutečnosti něco znamenala – aby nesla nějaké poselství o tom, jakým způsobem vnímáme různé věci. Vyrůstat v dnešní době (zejména v Londýně) rozhodně ovlivnilo to, o čem chceme psát. Například píseň "Omniscient" je o tom, jak jste neustále sledováni všude, kam jdete a při všem, co děláte, ať je to na veřejnosti, online nebo dokonce i doma, je snadné, aby vás lidé sledovali. Dalším příkladem je píseň "Hour of Sedition", která se týká londýnských nepokojů v roce 2011. To bylo zaměřeno spíše na lidi, než na společnost. Lidé, kteří chodí kolem, rozbíjejí malé obchody, obchody, kde ničí něčí živobytí a zapalují autobusy. Možná si myslíte, že takovéto jednání je pro člověka “přirozené”, ale kdo to zaplatí? Dojde jen k tomu, že se zvýší ceny jízdného. 



Londýn a celkově UK poslední dobou zasáhlo několik teroristických útoku, mají tyto události vliv na vaši tvorbu, promítne se to nějak ve vašich textech . Brojíte proti vlivu náboženství, jaký je váš postoj k uprchlíkům z arabských zemí? 

To, co se děje v Londýně a ve Velké Británii, bude mít vždy nějaký dopad na způsob, jakým píšeme. Nezáleží na tom, zda se zaměřujeme na teror, politiku, náboženství, nebo cokoliv jiného, co nebylo od začátku našim základním kamenem, ale buď si jistá,, že všechny tyto události se v nějakém okamžiku objeví v našich budoucích textech. Útěk z válečných zemí je něco, co by nikdo neměl zažít, a lidé, kteří jsou v této situaci, jsou v extrémně děsivých podmínkách. Nicméně, mít politiku otevřených dveří, která dovolí každému vstoupit do vaší země, je obrovským bezpečnostním rizikem a ve skutečnosti dojde k problémům. Nový rok v Německu (2015/16) je jasným příkladem těchto problémů. 

Jak vnímáte britskou metalovou scénu z pozice death metalové kapely? Je jasné, že britská scéna je hodně ovlivněna kapelami typu Black Sabbath, Iron Maiden, Napalm Death a na druhé straně i punkem. Vnímáte to nějak? 

Pokud jde o undergroundovou metalovou scénu v Londýně, zdá se, že je teď docela vzrušující doba. Vždycky je tu nějaká úžasná kapela, kterou objevíš díky mnoha koncertům, které se tu každý týden konají a to nejen o víkendu. 


Předpokládám, že jste zároveň i posluchači hudby, jako kapela máte bandcamp, jste tedy zastánci různých streamovacích služeb nebo preferujete fyzické nosiče? Sbíráte CDčka, Vinyly kazety a podobně? Co je vaše nejcennější album ve vašich sbírkách? (tím nemyslím finanční hodnotu). 

Ben je ve skutečnosti jediný, kdo sbírá vinyly (jeho kolekce je naprosto šílená), ale mimo to všichni rádi posloucháme nové umělce a myslíme si, že nejlepší způsob, jak to dělat, je prostřednictvím digitálních platforem. Ta možnost toho, najít obrovskou škálu kapel, které dělají své vlastní věci, je neuvěřitelná. 

Vzpomenete si na váš první koncert, kdy a jak se odehrál? 

První náš koncert ještě jako “War Machine” se uskutečnil v baru Facebar v Readingu. Byli jsme totálně vyklepaní, ale byla to neuvěřitelná zábava! Naše rodiny tam byly, aby nás podporovaly (a aby nás odvezly, protože jsme byli v té době ještě školáci) docela jsme se nasmáli s pár fanoušky. Během našeho začátku jsme hráli ve Facebaru hodně. Když byl ještě Markus v kapele, byl to on, kdo nám zařizoval akce. Prostě napsal promotérovi, o kterém tu věděl, a dostal nás na program.. 



Jaké jsou plány Anoxide do budoucna, mimo UK tour, které vás čeká v prosinci po boku Sodomized Cadaver a Damim? Bude v nějakém kratším horizontu následovat i klasická plná verze alba? V jakém stádiu tvorby se momentálně nacházíte a kdy vyrazíte i za hranice UK? 

V současné době jsme ponořeni do tvorby materiálu k našemu debutového albu. Odchod Markuse nás posunul hodně zpátky. Neměli jsme plnohodnotného zpěváka a nebyli jsme si jistí budoucností, takže jsme nebyli příliš motivováni k tomu, abychom se dostali do procesu skládání. Nyní s Benem na palubě jsme to prolomili. Jsme v procesu nahrávání singlu, který bude vydán během několika příštích měsíců, ale doufáme, že nahrajeme album, které jsme napsali koncem loňského roku. Pokud jde o hraní v zahraničí, které je určitě našim cílem, tak jakmile bude album venku a my budeme mít nový materiál, tak to bude něco, na čem budeme usilovně makat. 

Který londýnsky klub je podle vás v rámci undergroundové scény nejlepší? 

Naším oblíbeným místem, kde jsme hráli, je “The Underworld”. Cítíme se skvěle, když hrajeme na pódiu, na kterém hrálo mnoho našich vzorů. Také je to dobrá scéna, co se velikosti týče... rádi se hodně pohybujeme. Ohledně akcí, které se konají během týdne, je těžké se nedívat do historie “The Unicorn”. Je to super místo na setkání s novými kapelami, které sem přijíždí, vstup zdarma, obecně je to vždy super a co je nejdůležitější - levná pinta piva!! 



Díky za váš čas a odpovědi! Přeji vám spoustu úspěchu na metalové scéně doma i za hranicemi a doufám, že vás uvidím brzo někde na pódiu, poslední slova jsou vaše pánové… 

Díky mockrát! Až budeme mít venku nový materiál, určitě o našem jméně uslyšíte. Můžete být o všem informováni díky sledování našeho Shenaniganu, Facebooku, Youtube, Instagramu a v podstatě všudemožně. Cheers! 


TWITTER