DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 1. dubna 2020

DEADLY STORM ZINE - právě poslouchám / I´m listening now - INCANTATION!



Jsem stejně jako vy hlavně fanoušek. Každý den s muzikou vstávám, rvu si ji do uší cestou do práce, uchyluji se k hudbě pokaždé, když to jenom jde. Pořád, již přes třicet let, si dělám večery u desek, které mám rád. K některým se vracím opakovaně a často. Třeba mé chutě osloví i vás. Tohle jsou alba, která jsem si opět naladil ve svých přehrávačích. Asphyxův tip pro dnešní den je...nechte si chutnat!

Mainly I'm fan like you. Every day I get up with music, I listen to music on my way to work, I return to music when it is possible. More than 30 years I listen to my records every evening. Some of them again and again. Maybe my choise can addres you too. These are records that I like. Asphyx' hint for today............... Let's enjoy it!




Report, photos, video - INCANTATION, DEFEATED SANITY, SKINNED - club Nová Chmelnice, Prague - 26. 3. 2019

Minirecenze/minireview - INCANTATION – Dirges of Elysium (2014)

















------------------------------------------------------------------------------------------
sledujte nás na sociálních sítích - follow us on the social media: 

instagram: 

facebook: 
https://cs-cz.facebook.com/deadlstormzine

twitter:

úterý 31. března 2020

Recenze/review - GRACELESS - Where Vultures Know Your Name (2020)


GRACELESS - Where Vultures Know Your Name
CD 2020, Raw Skull Recordz

for english please scroll down

Toulám se temnými chodbami podsvětí a marně hledám svoji smrt. Nahlížím do tajných katakomb, naslouchám ozvěnám z onoho světa. Jsem tulákem nicoty, posluchačem, který prosévá mezi prsty prach nemrtvých. Žiji ve stínu a uznávám už jen kapely, které mě dokáží přenést na druhou stranu. Mám rád starý, prašivý death metal, stále s nadšením ochutnám i dobrý doom metal. Oceňuji hlavně hudbu, která ve mě zanechá mrazivou stopu. Jedna kobka má na dveřích nápis GRACELESS. Už dnes vím, že jsem zde správně. Našel jsem svoji smrt.


Přiznám se, že předchozí album této smečky z roku 2017 ("Shadowlands") patřilo k mým nejhranějším v uplynulých letech. Rád a často jsem se k němu vracel. Na novinku jsem se tedy nesmírně těšil. Ihned jsem zakoupil CD i triko (motiv od Alexandera Tartsuse je jedním slovem úžasný) a těšil se, až mi vše přijde domů. Již první poslech připomínal starý okultní obřad (hodně k tomu přispěl i masivní, syrový zvuk). Nechal jsem desku uzrát, proniknout jí do krve. Toulal jsem se temnými chodbami podsvětí a hledal jsem svoji smrt.



Mohutné riffy, chladná atmosféra, řeka plná krve. GRACELESS se i na novince pohybují ve stejných oblastech jako kapely BOLT THROWER, TEMPLE OF VOID, ASPHYX, HOODED MENACE, COFFINS, HAIL OF BULLET, THANATOS, BOLT THROWER ale i třeba SINISTER, PESTILENCE. V některých momentech mi kytarový rukopis lehce připomíná i práci Gregora Mackintoshe (PARADISE LOST) a jeho VALLENFYRE, STRIGOI. Skladby v sobě mají drive, jsou neskutečně heavy a zároveň obsahují takovou tu černou vášeň, kterou v sobě mají muzikanti ze staré metalové školy. "Where Vultures Know Your Name" je poctivý, ryzím albem, ze kterého je cítit, že bylo nahráno srdcem. Přeneslo mě do nekonečných močálů, ve kterých má mlha barvu krve. Zmínit musím i vokál, Mr. Remco Kreft zpívá s opravdovou morbidní jiskrou v hlase. Procházím se podzemím a kolem praskají prašivé kosti. Přidávám volume a kolem tančí démoni. Stará kobka s názvem GRACELESS vydala další svědectví. Je mocné, zákeřné, temné i chladné zároveň. Je výpovědí o starém dobrém death doom metalu. Absolutní mrazivá temnota!




Asphyx says:

I wander through the dark corridors of the underworld and vainly seek my death. I look into secret catacombs, listen to echoes from the other world. I am a wanderer of nothingness, a listener who sieves the dust of undead between his fingers. I live in the shade and I only recognize bands that can transfer me to the other side. I like old, rainy death metal, I still like to enjoy good doom metal. I especially appreciate the music that will leave a chilling track in me. One cell has GRACELESS on the door. I already know is good that I am here right now. I found my death.

I admit that the previous album of this band from 2017 ("Shadowlands") was one of my most played in recent years. I liked and often returned to it. So I was looking forward to the news. I immediately bought a CD and a T-shirt (Alexander Tartsus theme is amazing in one word) and looked forward to delivery. Already the first listening resembled an old occult ceremony (a massive, raw sound also contributed a lot). I let the album mature, penetrate into my blood. I wandered through the dark corridors of the underworld, searching for my death.



Great riffs, cool atmosphere, river full of blood. GRACELESS are also in the same areas as BOLT THROWER, TEMPLE OF VOID, ASPHYX, HOODED MENACE, COFFINS, HAIL OF BULLET, THANATOS, BOLT THROWER and also SINISTER, PESTILENCE. In some moments the guitar reminds me of the work of Greg Mackintosh (PARADISE LOST) and his VALLENFYRE, STRIGOI. The songs have a drive, they are incredibly heavy and they contain the black passion that musicians from the old metal school have in them. "Where Vultures Know Your Name" is an honest, genuine album that feels like it was recorded by heart. It brought me to endless marshes in which the fog was blood-colored. I have to mention the vocal, Mr. Remco Kreft sings with a true morbid spark in his voice. I walk through the underground, and bruising bones burst around. I'm adding volume and demons dancing around. The old dungeon called GRACELESS gave another testimony. It is powerful, insidious, dark and cold at the same time. It is a testimony of good old death doom metal. Absolute freezing darkness!


tracklist:
1. Lugdunum Batavorum
2. Retaliation of the Wicked
3. Commander of Christ
4. Nine Days of Mourning
5. Here Be Dragons
6. Where Vultures Know Your Name
7. Warpath
8. Embrace the Rain


band:
Kreft - Vocals / Guitars,
Marc - Drums,
Jasper - Bass,
Bjorn - Guitar

https://rawskullrecordz.bandcamp.com/album/where-vultures-know-your-name
https://www.facebook.com/Graceless.osdm/
https://rawskullrecordz.com/en/

Recenze/review - CEMETERY FILTH - Dominion (2020)


CEMETERY FILTH - Dominion
CD 2020, Unspeakable Axe Records / Boris Records


for english please scroll down


Ležím na kamenném stole již několik dní a jsem připraven zemřít. Z očí mi lezou červi, v břiše se usadila sněť a kosti mě pálí. Cítím jak ze mě postupně odchází život. Poslední nádech, výdech a potom už jen nicota. Co bude dál? Světlo na konci tunelu nepřichází, ale jen bolest. Někde mezi naším a oním světem jsem potkal i novou desku amerických death metalistů CEMETERY FILTH. Kapely, která mi pomohla přejít na druhou stranu. Černé svědomí, kusy shnilého masa z těla, které kdysi patřilo mě. Ve starých katakombách se někdy dějí hodně podivné věci.

První, co mě jako fanouška starého poctivého fanouška staré smrti doslova uhodilo do očí, tak je překrásný obal. Perfektně doplňuje muziku jako takovou i celkový dojem z ní. Další z povedených záležitostí je zvuk. Prašivý a zlý, temný, tajemný a ošklivý. Přesně podle mého gusta. A nakonec atmosféra. Pohřbívají mě zaživa? Toulám se podsvětím? Jsem navěky prokletý? Na všechny otázky odpovídám ano. 



Tohle je přesně hudba pro fanoušky kapel jako DEICIDE, MALEVOLENT CREATION, PESTILENCE, MORBID ANGEL, SINISTER, REPULSION, AUTOPSY a dalších, které přesně věděly a vědí, o čem je opravdová smrt. Nad hřbitovem se vznáší divný puch. Ubíhají dny a mé tělo prochází postupným rozkladem. Stejně jako hudba na debutovém dlouhohrajícím albu "Dominion" vykazuje všechny příznaky dlouhého konce bez naděje. CEMETERY FILTH pomocí svého přístupu stvořili dílo, které jen tak z hlavy nevyženu. Jedná se o pravý, reálný a rezavý old school death metal v podobě, ve které koluje i v mých žilách. Výkřiky a ozvěny ze záhrobí mohou znít různými způsoby, ale tenhle lahodí mému uchu. Album je neskutečně heavy, temné a zákeřné. Navíc skladby obsahují třaskavou směs energie a na hrubo nakrájené tmy. Ležím na kamenném stole již několik dní a jsem připraven zemřít. Z očí mi lezou červi, v břiše se usadila sněť a kosti mě pálí. Cítím jak ze mě postupně odchází život. Poslední nádech, výdech a potom už jen nicota. Co bude dál? Dál už bude jen death metal! Smrt si říká CEMETERY FILTH!





Asphyx says:

I've been lying on the stone table for several days and I am ready to die. Worms come out of my eyes, gangrene settled in my stomach, and my bones burn. I can feel life coming out of me. The last inhalation, exhalation, and then nothingness. What will be next? The light at the end of the tunnel is not coming but only pain. Somewhere between ours and the other world, I met a new album of American death metallers CEMETERY FILTH. The band that helped me switch to the other side. Black conscience, pieces of rotten flesh from the body that once belonged to me. Sometimes weird things happen in the old catacombs.

The first thing that literally struck me as a fan of an honest old death metal is a beautiful cover. It is perfectly fit to the music itself and the overall impression of it. Another good thing is the sound. Terrible and evil, dark, mysterious and ugly. Exactly what I like. And finally the atmosphere. Do they bury me alive? Wander the underworld? Am I cursed forever? To all questions I answered - yes.

This is exactly music for fans of bands like DEICIDE, MALEVOLENT CREATION, PESTILENCE, MORBID ANGEL, SINISTER, REPULSION, AUTOPSY and others who know exactly what real death is all about. There is a strange odor above the cemetery. Days pass and my body is undergoing gradual disintegration. Like the music on the debut album "Dominion", it shows all the signs of a long end without hope. Using their approach, CEMETERY FILTH created a piece of work that I can't just get out of my head. It is a real, real and rusty old school death metal in a form that circulates in my veins. Screams and echoes from the grave may sound in different ways, but this one appeals to my ear. The album is incredibly heavy, dark and insidious. In addition, the compositions contain a shaky mix of energy and darkly chopped darkness. I've been lying on the stone table for several days and ready to die. Worms come out of my eyes, gangrene settled in my stomach, and my bones burn. I can feel life coming out of me. The last inhalation, exhalation, and then nothingness. What will be next? There will only be death metal! Death calls herself CEMETERY FILTH!

tracklist:
1. Subduction
2. Exhumed Visions
3. Paralytic Scourge
4. Aeons In Dis
5. Festering Vacuity
6. Churning of the Shallows
7. Devoured by Dread
8. From Euphonic Crypts
9. Dominion

CEMETERY FILTH is:
Matt Kilpatrick - Lead Vocals and Guitars
Ryan Guinn - Lead Guitars
Devin Kelley - Bass and Backing Vocals
Chris McDonald – Drums

www.facebook.com/cemeteryfilth
http://www.unspeakableaxerecords.com/
https://boris-records.com/

pondělí 30. března 2020

Recenze/review - NERVE SAW - Peril (2020)


NERVE SAW - Peril
CD 2020, Testimony Records


for english please scroll down


Úkol zněl jasně, srovnat tuhle márnici se zemí. Bereme do rukou kladiva a začínáme u kamenných zdí. Odkrýváme jednotlivé vrstvy a nemrtví naříkají. Kolem se vznáší šílený puch, století smrti, dostáváme se až k samé podstatě bytí. Drtíme staré kosti, lámeme víka od rakví. Unaveni pijeme tvrdý alkohol. Práce hrobníka je těžká a náročná, ale dnes se usmíváme. K našim úderům nám totiž hraje finská kapela NERVE SAW. Jejich hudba je stejně shnilá a prašivá, jako dnešní den.


Dýcháme dlouhá léta pach mrtvol, kopeme hluboké hroby. Světlo často nevidíme několik dní a našimi nejlepšími přáteli jsou zombie. Zmrzlá země, staré rakve a všude přítomná smrt. Myslím, že death metal ušpiněný punkem a syrovým hardcore se k naší práci více než hodí. 




Tuhle smečku založil Markus Makkonen ze SADISTIK FOREST (ex HOODED MENACE) v roce 2010 s tím, že bude hrát hudbu inspirovanou kapelami typu OBITUARY, MASTER, DISMEMBER a SIX FEET UNDER. Přibral k sobě dva kamarády a výsledkem je debutové album "Peril", které se ihned zakouslo do mého mozku jako nějaká zlá choroba. Skladby jsou velmi špinavé, syrové a opravdu připomínají těžkou práci starých hrobníků. Nevím, jestli jste někdy doopravdy drtili staré kosti, ale nálada hudby na této desce je velmi podobná. Představte si mlhavé ráno na starodávném hřbitově. Otevřete rezavou bránu a vstoupíte mezi hroby. Máte divný pocit, že se zde přes noc stalo něco zlého. Stačí pár okamžiků, několik dalších skladeb a máte jasno. Tohle je starý, prašivý old school death metal, u kterého pukají lebky tlakem, nadskakují víka od rakví a Smrt tančí nekonečný tanec. Samozřejmě, všechno se odehrává v rytmu alba "Peril", které bych tímto rád doporučil všem fanouškům poctivého pohřbívání do země. Masakr v márnici!



Asphyx says:

The task was clear, to level this morgue with the ground. We take the hammers and start at the stone walls. We uncover individual layers and undead start to cry. There is a mad odor, a century of death floating around us; we are getting to the very essence of being. We are crushing old bones, breaking coffin lids. Totally tired we drink alcohol. The work of the gravedigger is challenging and difficult, but today we are smiling. According to our beats, the Finnish band NERVE SAW is playing. Their music is as rotten and scabby as this day.

We breathe the smell of corpses and dig deep graves for years. We often do not see the light for several days, and zombies are our best friends. Frozen earth, old coffins and death present everywhere. I think death metal dirtied by punk and raw hardcore is more than perfect for our work.


This band was founded by Markus Makkonen from SADISTIK FOREST (ex-HOODED MENACE) in 2010 with the purpose to play music inspired by bands like OBITUARY, MASTER, DISMEMBER and SIX FEET UNDER. He brought together two friends and the result is the debut album "Peril", which immediately bit into my brain like a bad disease. The songs are very dirty, raw and really reminiscent of the hard work of old gravediggers. I don't know if you've ever really crushed old bones, but the mood of the music on this record is very similar. Imagine a misty morning at the ancient cemetery. Open the rusty gate and enter between the graves. You have a strange feeling that something bad happened here overnight. Just a few moments, a few more songs, and everything is clear. This is an old, raw old school death metal causes skulls bursting under the pressure, coffin lids jumping. Moreover, Death is dancing her endless dance. Of course, everything is happening in the rhythm of the album "Peril", which I would like to recommend to all fans of honest burial into the ground. Massacre in the morgue!



TRACKLIST
1. A Fool (1:58)
2. Life Goes On... Not (3:10)
3. No Lead (1:27)
4. The Red Line (2:22)
5. Ghosts in Dialogue (3:06)
6. Empty Heart (5:21)
7. Nails (2:51)
8. Last Verse for the Buried (2:06)
9. P.I.A.T. (2:02)
10. The Eye of the Golem (2:35)
11. Wolves of the 80's (3:02)

LINE-UP
Markus Makkonen - Vocals / Bass
Heikki Matero - Guitars
Michael Dorrian - Drums

https://www.facebook.com/Nerve-Saw-101834354696011
https://testimonyrecords.bandcamp.com/album/nerve-saw-peril
https://www.facebook.com/testimonyrecords
https://testimonyrecords.bigcartel.com/products

A few questions - interview with death metal band from Finland - NERVE SAW.



A few questions - interview with death metal band from Finland - NERVE SAW. 

(all answers by Markus Makkonen, bass vocals)

Ave, can you introduce your band to our readers? – When was it founded and what style of music do you play , etc.? 

"Hi Jakub, Nerve Saw was formed in 2010 by me. It was originally a way to express my love towards my early influences in death metal, like Obituary, Master and Six Feet Under. Did record an EP in 2011, all by myself, but it was buried in the vaults of a record label that is better left not mentioned here. They were not too active, you know. Hahah! Old Skull Productions finally dug the EP up and released it a couple of years ago. Since then, the band has grown to be a full three-piece, when Heikki Matero joined to play guitar and Michael Dorrian started to play drums for us. Musically, we've also added a bit more "crossover" feel to it, with adding punk and hardcore to typical death metal thing." 


Where and under what conditions were you recording the new album? Who was in charge of sound, production and mastering? 

"Our debut album Peril was recorded in Barcelona, Spain. In Moontower Studios run by Javier Felez of Graveyard and Teitanblood. He did a great job and he did really understand the approach we were looking for. Working with Javi was real smooth and I'm really looking forward to record with him in the future again. Hopefully for a new Nerve Saw album." 

How many copies were released and which medium was used for this new edition (CD, digital, vinyl, cassette)? 

"Peril comes out via Testimony Records. They have done a great job with promotion and packaging. The CD edition of the album is 400, i think and there are three different versions of the vinyl, all 100 a piece." 


Who is the author of the lyrics and how were they created and about what do the lyrics deal
with? 

"I wrote all the lyrics for the album. Personally, I really find it boring of singing about ghouls and goblins (it's like singing about Santa Claus), so everything is quite "real" with Nerve Saw. "A Fool" is about people who follow the pack wherever and dont think with their own brains, Ghosts in Dialogue is about people who rant on bygone ideas of somebody else, thinking someone else's thoughts are theirs, even it really cannot be like that. Then there's anti-religious lyrics like "Nails" and some thoughts in "Wolves of the 80s" reflecting on my childhood in Cold War era Finland, and how some of the modern day aspects seem to be a lot alike. All in all, i guess it is criticism over human stoopidity and herd mentality of the social media era world we live in today."


Who created the logo of the band, and who took care of the graphics and the website? What about you and social networks? Do you consider these things important? 

"Graphics are of course important, as they portrait an image for the music itself. Back in the day, before internet, album covers were maybe even more important, as you would often buy albums that had the most "promising" covers in them. Artwork for Peril was done by Raul "Mortuus" Fuentes, who is a fantastic artist working with ink and pens. He did this gnarly art for the album, that really reflects the music and the lyrics too, as there are some references towards the "witch-hunts" of modern day social media there." 

"Nerve Saw logo was done by Toni Hietomaa, a Finnish artist who has worked with Funebre, Convulse, Impetigo, Vulcano etc. Real old school dude and a great guy. A die-hard metal fan. Raul Fuentes did the album cover and Turkka Rantanen, who did all the early 1990's Finnish death metal stuff did the EP artwork, back in 2011. "





Which label did you choose for releasing your album and why this label? Are you satisfied by how your label represents you and takés care about you? 

"Testimony Records were one of the very first we contacted for this album. They have done a real good job with the bands they have and have good promotion and distribution. These were the main reasons and at least so far, everything has been working out real well with them. Even in these difficult times we are facing now." 

Which bands do you idolise and where do you get your inspiration? 

"As a band, it is important to let everybody's personal input be audible in the music. Mike is a fan of early 1990's death metal, but also crossover stuff like Suicidal Tendencies. Heikki is fan of hardcore stuff like Raised Fist, but he also likes bands like Helltrain, Kreator and Duskfall. While I was writing my parts for the album, I tried to find inspiration in bands that have a strong "momentum" and "drive". The unstoppable thing in their music. Early Sepultura, Carnivore, Motörhead and Celtic Frost all being definitely like this. Also, Disfear was important."

Did you send your record to some Labels - which are the labels? How was the response? 

"The label hunt for this particular album was rather short.. haha! Testimony was the second label we contacted and they replied pretty fast that they were interested. There was no need to go hunting any further and it was great, as it usually is not this easy."


How many gigs have you played? Which type of gigs do you prefer, whether (clubs or festivals) and which of your performances would you consider as the best? 

"Nerve Saw as a band has not played any shows so far. In the beginning it was just me in the band anyways, but now as we are a full band, we could actually play shows if somebody asks us to. The thing is, that everybody in the band has been playing metal since the mid-90's and we have all played a lot of shows already, so we are not in a hurry in that department. And currently, you cannot even go anywhere because of the virus! Hahah! We use the downtime to write an album #2 instead. As far as the gigs go, my favourites are the small, sweaty and packed clubs where things really get intense." 

What about your plans for the future? What do you want to achieve with the band? 

"We are currently working on what will be our second album, all of us separately in our homes. Our plan is to get together with guitarist Heikki after the Corona-thing bypasses and gather up the riffs we have already. Then make some rough demos for Mike and send them over, so he can start working for the drums on them. At the moment it seems the album #2 will be a lot like Peril, with maybe a bit of Carcass thrown in to keep things interesting." 

How and where can your fans contact you? Can you provide some contact information? 

"I would say our facebook account is the fastest route as I run that personally. Will reply to everything people write in there, and as soon as I can. The feedback from the people listening to our music is really important. As a musician, you are often "too close" to your own work and cannot be fully objective with it. When people tell us what they really like in our music, it is a big help when writing the future stuff. So please, take a listen to our new album out and drop a line if you feel like it! It's all very much appreciated. Cheers!" 

Thanx for the interview. 

Thanks to you Jakub! And once again, really sorry for the delayed answers. 

You must think I'm some lazy arse-hole now. 

Will have to remember to check this email address more often. 

With regards 

- Markus / Nerve Saw

DEADLY STORM ZINE - právě poslouchám / I´m listening now - OBITUARY!



Jsem stejně jako vy hlavně fanoušek. Každý den s muzikou vstávám, rvu si ji do uší cestou do práce, uchyluji se k hudbě pokaždé, když to jenom jde. Pořád, již přes třicet let, si dělám večery u desek, které mám rád. K některým se vracím opakovaně a často. Třeba mé chutě osloví i vás. Tohle jsou alba, která jsem si opět naladil ve svých přehrávačích. Asphyxův tip pro dnešní den je...nechte si chutnat!

Mainly I'm fan like you. Every day I get up with music, I listen to music on my way to work, I return to music when it is possible. More than 30 years I listen to my records every evening. Some of them again and again. Maybe my choise can addres you too. These are records that I like. Asphyx' hint for today............... Let's enjoy it!



http://store.relapse.com/

about OBITUARY on DEADLY STORM ZINE/ o OBITUARY na DEADLY STORM ZINE:


Recenze/review - OBITUARY - Obituary (2017)

Recenze/review - OBITUARY - Inked in Blood (2014)

Report, photos, video - OBITUARY, ABSU, BEHEADED - club Slavie, Czech republic - 12. 7. 2017

Report, foto, video - OBITUARY, M-PIRE OF EVIL, DUST BOLT, POSTHUM - klub Futurum – Praha – 18.1.2015

Recenze/review - OBITUARY - Ten Thousand Ways to Die (2016)

Report, photogallery, video – CARCASS, NAPALM DEATH, OBITUARY, VOIVOD, HEROD – Folimanka, Prague – 5.11.2015

















------------------------------------------------------------------------------------------
sledujte nás na sociálních sítích - follow us on the social media: 

instagram: 

facebook: 
https://cs-cz.facebook.com/deadlstormzine

twitter:

neděle 29. března 2020

Recenze/review - VULCANO - Eye in Hell (2020)


VULCANO - Eye in Hell
CD 2020, Mighty Music


for english please scroll down


Jedinou pravou hudbou pro vyvolávání temných sil je ryzí, starý metal. O tom nemá nikdo pochyby. Představte si oltář ve zchátralém chrámu. Kdysi se zde pořádaly okultní seance. Na kamenném stole je ještě zaschlá krev a ze stínů se ozývá nářek obětí. Padlé modly, kult mrtvých. Atmosféra místa vás ihned pohltí. Stejně jako nové album brazilské legendy VULCANO. Ti se letos vracejí se svým shnilým metalem a touží po jediném. Roztrhat vás na kusy. Nutno rovnou dodat, že u mě se jim to daří opět na výbornou.

Jsem toho názoru, že metal musí mít kapela v srdci, musí být opravdová, uvěřitelná, musí mít svůj vlastní výraz a ksicht. Poslouchat novinku "Eye in Hell" je jako otevřít starou prašivou rakev. Když odtrhnete víko, spadnete rovnou do víru riffů, melodií a utopíte se během několika okamžiků. 



Je poměrně troufalé album "Eye in Hell" k někomu přirovnávat, ale v určitých bodech se nápady prolínají s těmi, které mívaly a mají skupiny jako POSSESSED, VENOM, RAZOR, INFERNAL MAJESTY, RAZOR, HOBB´S ANGEL OF DEATH. Zkrátka a dobře, VULCANO se stále drží toho, co umí nejlépe. Klasického energického metalu, který je syrovou a základní kombinací thrashe, blacku a death metalu. Brazilská legenda je přesně tím druhem kapely, po které nechci žádné stylové změny. Jsou vynikající v tom, co dělají. Poslech tak připomíná spíše okultní obřad pro vyvolávání temných sil, než obyčejnou desku. Dovedu si představit opuštěné místo, někde na kraji Sao Paula, o kterém se říká, že je prokleté. Tam někde museli VULCANO svoji novou desku složit a nahrát. Pánové jakoby citovali ze starých metalových učebnic, které kdysi sami sepsali. "Eye in Hell" je skvělým, ryzím a uvěřitelným albem pro všechny, kteří ještě nezapomněli, jak má znít pravý metal! Kult!


Asphyx says:

The only true music for evoking dark forces is pure old metal. No one has any doubts about this. Imagine an altar in a dilapidated temple. Occult sessions were held here years ago. There is still dried blood on the stone table, and from the shadows, the cry of victims is echoing. Fallen idols, the cult of the deads. The atmosphere of this place will engulf you immediately. Similar to the new album of Brazilian legend VULCANO. They are returning this year with their rotten metal and longing for only one thing. To tear you apart into small pieces! It should be added that in my case they are accomplishing.

I think the band must have the metal music in its heart, it must be real, believable, it must have its own expression and face. Listening to the new record "Eye in Hell" is like opening an old, scabby coffin. When you tear off the lid, you fall straight into a swirl of riffs, melodies, and you are going to drown in moments.

It is quite presumptuous to compare album "Eye in Hell" to other bands, but at some points, the ideas mingle with those that used to have bands like POSSESSED, VENOM, RAZOR, INFERNAL MAJESTY, HOBB'S ANGEL OF DEATH. In short, VULCANO still does what it knows the best. Classic energetic metal, which is a raw and basic combination of thrash, black and death metal. The Brazilian legend is exactly that kind of band, by which I don't expect any style changes. They are excellent at what they do. Listening thus reminds an occult ceremony for evoking dark forces rather than an ordinary record. I can imagine an abandoned place somewhere on the outskirts of Sao Paulo, about which is said that is cursed. There somewhere VULCANO had to compose and record their new album. Gentlemen seem to quote from old metal textbooks that they once wrote themselves. "Eye in Hell" is a great, honest and believable album for all who have not forgotten how the real metal should sound! Cult!

Tracklist:
01. Bride of Satan (3:26)
02. Cursed Babylon (2:56)
03. Evil Empire (3:15)
04. Struggling Besides Satan (2:56)
05. Sinister Road (3:14)
06. Devil's Bloody Banquet (2:53)
07. Sirens of Destruction (3:35)
08. Dealer of My Curses (3:50)
09. Mysteries of the Black Book (2:45)
10. Inferno (3:14)
11. Cybernetic Beast (3:28)
12. When the Day Falls (2:59)
13. Eye in Hell (4:07)

Line Up:
Bruno Conrado - Drums (Heavenly Kingdom, Impetuous, KillMister (live), ex-Vetor)
Zhema Rodero - Guitars
Luiz Carlos Louzada - Vocals (Chemical Disaster, Front Attack Line, KillMister, Predatory, Preguh, Repulsão Explícita, ex-Chaosmaster, ex-Ignorance, ex-Hierarchical Punishment, ex-K.O.V., ex-White Frogs)
Carlos Diaz - Bass (Chemical Disaster, ex-Chaosmaster, ex-Hierarchical Punishment, ex-Infector, ex-Ninurta, ex-Dhuend, ex-Violent Vision)
Gerson Fajardo - Guitars (KillMister)


PŘÍBĚHY MRTVÉHO MUŽE - Příběh dvoustý třicátý devátý - Festival plný vášně, emocí a metalu!


Příběh dvoustý třicátý devátý - Festival plný vášně, emocí a metalu!


Kdysi dávno, jo hergot, to už je fakt spousta let, jsme v kulturním domě v Mladé Boleslavi pořádali s Prcalíkem a Kytkou koncert několika kapel. Skončili jsme finančně v mínusu a museli doplácet i takové věci jako rozkousané závěsy nebo vytrhané parkety. Fanoušci byli natolik divocí, že z nich šel strach. Byli jsme jak zvěř, bylo v nás tolik nakumulovaných emocí, že musely všechny ven. Kluci jsou po smrti a já si na tuhle naši taškařici občas vzpomenu. Vstoupila do vyprávění. Kdo na ní byl, tak se vždycky u stolu jakoby zamyslel a všichni kolem ztichli. Každý se předháněl v tom, co zažil a co se tam dělo. Občas některé zážitky vyvolaly úsměv na mé tváři, protože to byla čirá lež, ale nechal jsem vyprávěče si užít svůj okamžik slávy, proč taky ne?

Bylo to drahý, bylo to hodně drahý a pak už nás nikdo do kulturáku nechtěl pustit. V Černé vdově si sice dělal Sabath svoje koncerty, ale na rovinu, nebylo to úplně ono. Zval si hlavně ty svoje máničky, který sice v sobě měly spoustu dobré energie, ale my byli trošku z jiného těsta. Tak jsme se uchylovali do garáží dole u Krásný louky. Pár lahváčů, rum pro souseda, aby nepyskoval a jelo se. Jenže člověk je nepoučitelnej, pořád ve mě hlodala myšlenka, vymyslet něco většího. Jako bych neměl svých starostí dost. Dělat něco pro lidi? Když si potom jen stěžují, pomlouvají, jsou nespokojení, znáte to, někteří jedinci prskají ze své podstaty. Přesto, ano, přesto přese všechno jsem chtěl pozvat pár dnes již absolutně neznámých kapel - kamarádů a pojmout akci jako takovou poctu pro mé mrtvé druhy ve zbrani. 

Problém byl jako vždy místo. Kde nechají vystoupit metalové kapely? Kdo se nebojí? Hledali jsme poměrně dlouho. Nakonec se Kristýnka svěřila s problémem výčepákovi a provoznímu Na Rychtě u Štěpánky. Je tam terasa, uvnitř sál tak akorát a finančně nás to nevyčerpá. Všichni mě od začátku přemlouvali, ať toho nechám, že to bude fiasko, propadák, že nikdo není na podobný smečky zvědavej. Ale já se zakousl, jako rotvajler, nemyslel jsem na nic jinýho, měl jsem pocit, že to svým kamarádům dlužím. Jen jednou, za všechny padlé. Sedával jsem občas doma a díval se do zdi. Puštěnou muziku a všechno se mi vracelo. Bolest, tma, strach. Všechno se seběhlo tak rychle, tak šíleně rychle a já tady zůstal sám. Proč? Bylo to jak bumerang. Třeba několik měsíců jsem se usmíval, normálně žil a pak nastal okamžik, chvilka, která mě vrátila ihned do temnoty.

Místo jsme tedy měli, teď ještě přemluvit kapely. Všichni muzikanti byli mí vrstevníci, kteří si navzájem propojeně hráli v různých smečkách s názvy jako Kladivo, Smrt beznaděje, Kosa, Vytrženej zub, Vyhřezlost, Masakr v márnici a podobně. Většina měla jepičí život, nikdy se nedostala za hranice města, mnohdy ani čtvrti. Mimo party asi padesáti lidí o nich ani nikdo moc nevěděl. Byl jsem naivní, ale nadšenej. Půjčil jsem si od tet kárku a objel s ručně namalovanými plakáty všechny metalový hospody. Něco jsme hodili na nádraží a protože děsně foukalo, tak jsme se u toho pěkně opili a já se musel druhý den znovu vydat ven a zjišťovat, kde jsem kárku nechal. Tety by mě zabily. Potřeboval jsem pomoc, pár dobrých duší, které by se mnou všechno zorganizovaly, ale pokaždé, když došlo na lámání chleba, tak zůstalo jen u slibů od piva.

Jako vždy mi nakonec zbyly jen holky, na jejíchž obličejích jsem momentálně viděl nevyřčenou výčitku: "Vidíš to ty blbečku, my jsme ti to říkaly!" Měly samozřejmě pravdu. Mojí obhajobou budiž mé mládí a pak taky, já jsem to opravdu celé pojmul jako poctu mým kamarádům. Chtěl jsem, představoval jsem si, že někde v davu pařících lidí potkám jejich stíny, plácneme si rukou. Možná dokonce prohodíme pár slov. Byla to samozřejmě blbost, ale já se na koncert tak upnul, že jsem si to fakt myslel. Sedíme den předtím v hospodě U Hymrů a ladíme poslední detaily. Ty uděláš tohle, hele a co občerstvení? Sabath přiveze aparaturu, tohle je z krku. To vám byly tak krásný plány. Až na jednu drobnost. Pan Smrťák propadl jednomu ze svých záchvatů alkoholu a spal jen pár hodin.


V noci se dobýval do bytu, vzbudil celý dům a vykřikoval oplzlá slova. Byl za chvíli  vzbuzen, osprchován studenou vodou, propláchnut kafem a jedním vyprošťovákem. Kurva, teď musím fungovat, závisí na mě tolik lidí. A všichni to dělaj z vobyčejný lásky ke mě. Koukám se do těch tváří plných očekávání a vidím v nich nejvíc asi soucit. Pokusím se vzchopit a jedeme se Sabathem nakoupit. "Jak tak na tebe koukám, tak to bude dneska prdel": řekne mi v obchodě. Pak mě vezme stranou a promlouvá mi do duše. Ví, proč tohle všechno dělám a nemám blbnout, takhle mě bolest nepřejde. Zamumlám lehce opilá slova díků a snažím se sbalit slečnu pokladní. Jsem fakt asi hodně trapnej, protože ona jen protočí oči v sloup a řekne nahlas - další prosím!

Na Rychtě čeká výčepák na pokyny. Bolí mě celej člověk, ale musím. Když už jsem si to vymyslel. Hele volové a vy si fakt myslíte, že vám na tohle někdo přijde, říká nám a drží v ruce plakát. Ale to víte že přišli. Už odpoledne na pivo. Mí kamarádi, vzdálení známí, všichni, kdo znali Kačenku, Kytku i Prcalíka. Nad stolama se i po takové době vzpomínalo, říkaly veselý historky. Kristýnka se ujala role hostitelky, jezdila mezi židlema a občas i rozvážela pití. Někdy kolem pátý večer bylo plno, vše se zaplatilo a já si oddychl. A to ještě ani nikdo nehrál. Zářil jsem, byl z neustálých panáků zase opilej, ale šťastnej. Znovu jsem měl opět z prdele kliku, štěstí sedlo jednou i na vola. Jana stála u vstupu, Prcalinka v šatně. Že se nestydíš nechat za sebe dělat všechno holky, říkal mi dokola Sabath.

Nevěřím v bohy ani v rozhřešení, ale měl jsem pocit, že tu jsou mí mrtví kamarádi se mnou. Sedl jsem si bokem, jen tak sledoval cvrkot. Nasával smích, představoval si, že je všechno jako dřív. Napadaly mě myšlenky, jak by si asi rozuměla Kačka s Kristýnkou, jak by moji holku na vozíku přijali kluci. Všechno se mi míchalo v hlavě jako malta v míchačce. Usmíval jsem se, pak najednou brečel jak malej kluk. Byl jsem sám uprostřed davu, prožíval terapii, rozsekanej na malý kousky, znovu složenej a to opakovaně. Krista si mě všimla, přijela a schoulila se mi do náručí. Potřeboval jsem obejmout. Hrozně moc. Bylo to jen několik okamžiků, přišly za mnou všechny holky, věrní kamarádi, oni věděli proč tu jsme. Byli jsme propojení v jeden jedinej celek. Z repráků mi někdo dokonce pustil oblíbené Saxon.

Pořadí kapel - nekapel určil Sabath. Ten večer nikdo neuměl moc hrát, nikdo nepředvedl bůhví jaké výkony, ale odezvu měla každá skupina obrovskou. Nikdo si na nic nehrál, všechno vzešlo tak nějak automaticky z hospod, z ulic, z garáží, z myslí. Cítil jsem svobodu. Bylo to jako zdolat vysokou horu, dívat se do kraje. Objímat se, pařit, mávat hlavou, smát se. Myslím, že takhle by to chtěli asi všichni - Kačka, Kytka i Prcalík, kterej by určitě pronesl něco v tom smyslu, že kurva tohle je po prdeli dobrá akce. Nešlo mi o peníze, ani o slávu, byl to takovej ten druh večírku, kterej vznikne spontánně. Nakonec se opili všichni. Mladí i starší, holky i kluci, pár vozíčkářů, Chorvat přivedl své chráněnce z psychiatrie. Byla to hrozná sranda, akce, na kterou se potom dlouho vzpomínalo.

Probudím se a nemám tělo. Jsem mrtvej? Konečně jsem se zbavil trápení nebo bude následovat peklo? "Kurva Smrťáku, tos mě musel poblejt?": slyším hlas, co mě zrovna hodně bolí. Kdo to je? Anděl? Stojí nade mnou nějaká tvář, kterou jsem už někde viděl. Přicházím k sobě postupně. Trvá mi to. Výčepák se mi směje a přinese lák od okurek. Kde to jsem? Pořád Na Rychtě. Anděl postupně získává kontury. Kristýnko? Ty nade mnou stojíš. Bože můj, ty chodíš? Nadává mi a pro mě jsou to nejsladší slova, co jsem za poslední dobu slyšel. Ožral jsem se jako prase, všechno poblil, dělal bordel, svlékl se do půl těla, zpíval s kapelou Masakr v márnici jejich "hit" - Mrdám celej svět. Tak přátelé, tohle byl festival plný vášně, emocí a metalu! A hele, Sabath žije. 


Přišel jsem ke všemu jak slepej k houslím. Finančně nakonec na nule. Krása. Splněnej sen. Štěstí, že kolem pořád existovali lidé, kteří nebyli líní zvednout zadek od televizí, nekonečných seriálů, že nekecali a přišli. Hele, Kristýnko a poděkoval jsem aspoň všem? No, to víš že jo, objímal si snad každýho. I tu bezdomovkyni bez zubů. Nevím, kdo ji přitáhl, ale slíbil si ji svatbu. Někdy seš fakt debil, ale já tě stejně miluju. Moc jsme ti s holkama nevěřily, ale když tady pak lítali vysmátý lidi vzduchem, tak mě to taky strhlo. Bylo to super, ale už to nikdy nedělej. Vím proč celá akce vznikla, chápu to, dokonce ti i odpouštím, že si mi zase říkal Kačenko. Ale prosím tě, teď už pojď žít chvilku normálně. Víc na pohodu nebo tě ten smutek jednou zničí. Dal jsem ji jednu hnusně smradlavou pusu. Odfrkla si a pak se zvedla z vozíku. Občas to už jde. Pár kroků ujdu. Podívej. 


Po sprše jsem hned usnul a spal celou neděli. Dal si večeři a znovu spal. Po dlouhé době, opravdu po hodně dlouhé době se mi zdály jen samé krásné sny. Žádné noční můry. Jenom louka, chalupa, Jizerky, potůčky, sem tam nějaká prsatá holka. Něco jako ráj. Prý jsem vrněl ze spaní a usmíval se. Cítil jsem, jak se ke mě sklonila a líbla mě na rty. No hele, není to někdy krásný žít?


Vize je taková, že každou neděli vyjde jeden příběh (pokud mi do toho tedy něco nevleze). Všechny pak budou postupně doplňovány zde (pravý sloupec na stránkách):

sobota 28. března 2020

Recenze/review - VOORHEES - Chapter Two (2020)


VOORHEES - Chapter Two
CD 2020, Great Dane Records

for english please scroll down


Uprostřed starého pohřebiště stojí dřevěná rakev. Stromy se sklání nad čerstvě exhumovaným hrobem. Jako pokaždé jsem napnutý a zvědavý, co naleznu uvnitř. Beru do rukou kladivo a vytloukám rezavé hřeby. Z hrobu vylézají červi a umírají na denním světle. Poslední rána, poslední výkřik do tmy. Podle dochovaných dokumentů by měl v rakvi ležet prokletý kněz. Legendy nelhaly, má probodnuté srdce, zohavenou tvář a v rukou drží nové album francouzských death metalistů VOORHEES

Toulám se podsvětím již třicet let a stále vyhledávám podobné kapely. Ty, které umí přetavit temnotu v hudbu, z jejichž skladeb je cítit síra, síla, pradávná energie. Mám rád staré hřbitovy, nahnuté náhrobky a hlavně death metal, který je prašivý a zlý. VOORHEES jakoby k nám přišli ze starého černobílého hororu. Nemrtví ožívají a hraje jim k tomu old school death metal!



Asi nebude náhoda, že se ke mě album dostalo přesně v pátek třináctého (jméno i logo kapely odkazuje na film Pátek třináctého a Jasona Voorheese). Na desce naleznete spoustu starého death metalu, thrashe, ledových melodií, valivých pasáží, tlaku a praskajících kostí. Muzikanti jsou staří protřelí psi, kteří si hrají po svém a je to znát z každého tónu. Pro nás, co jsme se se smrtícím kovem setkali poprvé v devadesátých letech je deska jako stvořená. Na "Chapter Two" se mi líbí vlastně úplně všechno - zvuk, obal a hlavně nápady. Pohybujeme se zde v oblastech, jako kapely typu JUNGLE ROT, BOLT THROWER, OBITUARY. Odkazů na slavné smečky nalezneme opravdu spoustu, ale to nic nemění na tom, že se novinka od těchto šílených Francouzů velmi dobře poslouchá. Uprostřed starého pohřebiště stojí dřevěná rakev. Ne, není v ní uložen prokletý mnich, ale sériový vrah, jehož činy se ihned vkradou do mých nočních můr. Máte rádi starý prašivý death metal? Rádi sekundujete při exhumaci starých hrobů? Obdivujete béčkové horory? Tak potom by deska "Chapter Two" neměla chybět ve vaší sbírce. Hroby se otevřely!



Asphyx says:

In the middle of the old burial ground stands a wooden coffin. The trees lean over the freshly exhumed grave. As always, I am tense and curious about what I will find inside. I take a hammer and knock out rusty nails. Worms come out of the grave and die in daylight. The last blow, the last cry into the dark. According to preserved documents, a cursed priest should lie in the coffin. Legends did not lie, he has a pierced heart, a mutilated face and holds a new album of French death metallers VOORHEES in his hands.

I have been wandering the underworld for thirty years and still looking for similar bands. Those who can transform the darkness into music, whose compositions show the feeling of sulfur, strength, ancient energy. I like old cemeteries, lean gravestones and especially death metal, which is bad and rusty. VOORHEES seems to come to us from an old black and white horror movie. Undead come alive and play old school death metal!



Perhaps it is no coincidence that the album got to me exactly on Friday the 13th (band name and logo refers to the film Friday the 13th and Jason Voorhees). On the album you can find a lot of old death metal, thrash, ice melodies, rolling passages, pressure and cracking bones. The musicians are old experienced dogs who play in their own way and it is obvious from every tone. For us, the first time we encountered the death metal in the nineties, the record was made. I really like everything about "Chapter Two" - sound, cover and especially ideas. We are in areas such as JUNGLE ROT, BOLT THROWER, OBITUARY. There are a lot of references to famous bands, but that doesn't change the fact that the new album from these mad Frenchmen is very good. In the middle of the old burial ground stands a wooden coffin. No, it does not contain a cursed monk, but a serial killer whose actions immediately creep into my nightmares. Do you like the old, dirty death metal? Do you like securing the exhumation of old graves? Do you admire B-horror movies? Then "Chapter Two" should not be missing in your collection. The graves have been opened!

tracklist:
1. The lucky ones die first
2. My horror event
3. Evil to come
4. The will to kill
5. I´m the man who became god
6. Voorhees II
7. Reanimated
8. Into darkness

band:
Vocals / Guitar : Chris (Metal Militia, ex-Insane)
Guitar : Seb (ex-Dungortheb)
Bass : Fred (Dehumanize)
Drums : Will (Nosphares)

https://voorhees.bandcamp.com/album/chapter-two-out-in-march-2020
https://www.facebook.com/voorhees.deathmetal/
https://www.greatdanerecs.com/eshop/web/

Recenze/review - DECAYING PURITY - Mass Extinction of the Providential Ones (2020)



DECAYING PURITY - Mass Extinction of the Providential Ones
CD 2020, Sevared Records

for english please scroll down

Ten člověk, přivázaný k operačnímu stolu, se ještě hýbe! Nebude to trvat dlouho a navěky vypustí svoji duši, ale zatím se zmítá v bolestivých křečích. Jeho vnitřnosti jsou vyhřeznuty a válí se všude kolem. Horní část hlavy je odříznuta a v lebce tepe do ruda zabarvený mozek. Nejdřív si myslíte, že je to nějaký špatný horor, ale potom ucítíte pach rozkládajícího se masa. Tohle nemohl udělat nikdo normální. Zlámané kosti, nervy napnuté k prasknutí. Vzduchem proletí skalpel a dokonáno jest.

Přiznám se, že když jsem se kdysi setkal s tureckými brutalisty DECAYING PURITY poprvé, příliš nadšený jsem nebyl. Pánové sice hráli již ve svých počátcích tradiční a vcelku povedený death metal, ale v jejich skladbách jsem si toho pro sebe mnoho nenašel. Jenže kapela na sobě zapracovala a vy si dnes můžete vychutnat poctivou a šílenou krvavou práci v podobě nového alba "Mass Extinction of the Providential Ones".


Na "Mass Extinction of the Providential Ones" se pitvá podobným způsobem, jako to umí kapely typu BROKEN HOPE, DEEDS OF FLESH, DISAVOWED, DISGORGE, CENOTAPH. Jednotlivé skladby jsou zkrátka jak vystřižené z brutálně death metalových učebnic. Spoustě fanoušků to bude vyhovovat a možná budou hovořit i o dokonalém albu. Mě chybí alespoň nějaký přesah, možná i víc temnoty. Vše je zahrané na výbornou, songy odsýpají jako krev odtékající z čerstvé rány, ale pokud nejste ortodoxní příznivec stylu, tak se možná budete nudit. Osobně musím mít na podobnou hudbu náladu, nejlépe po shlédnutí nějakého hororu, případně ve chvílích, kdy si potřebuji pořádně vyčistit hlavu. Turečtí maniaci splňují vlastně vše potřebné pro tradiční pitvu. Pacient samozřejmě ještě trošku žije, ale smrt je hodně blízko. Stačí vzít do ruky skalpel, pořádně přidat volume a pořádně si užívat. Těmhle patologům bych se nechtěl dostat do rukou, hrají totiž velmi dobře. Brutální death metal, který vás pořádně ušpiní od krve!



sumarizace:

DECAYING PURITY nám letos předkládají pořádně hnilobný náklad syrového masa. Brutální death metal v jeho klasické podobě zde zní velmi chytlavě a napínavě. Tradiční riffy, surový zvuk, houpavý rytmus dělají z nahrávky pořádně krvavou hostinu. Vítejte na zakázaných jatkách. Mistři řezníci zvládají svoje řemeslo nadmíru dobře. Nečekejte nic převratného, ale dobrou práci, kterou pánové opravdu umí odvést. Po stěnách stéká krev, někdo zase přinesl motorovou pilu a všichni amatérští patologové se usmívají. Dneska mají svůj velký den. Hudba je vhodná pro pitevní sály, pro operace bez narkózy i pro všechny ty, kdo se rádi bojí u hororů. Skladby doslova mokvají, cáká z nich hnis a morbiditě se meze nekladou. Osobně jsem si tenhle syrový death metal užil dosytosti. Pokud máte rádi tradiční hodnoty ve smrtícím kovu, buďte vítáni. Dobrá a pořádně krvavá deska, která se opravdu povedla!


Asphyx says:

DECAYING PURITY gives us a very purid load of a raw meat this year. The brutal death metal in its own classic form which sounds very catchy and dramatic. Traditional riffs, raw sound, swing rhythm makes those records very bloody dinner. Welcome to forbidden slaughterhouse. The mister butchers know very well how to do their job. Do not expect anything special or unusual, however this is a very good piece of work. There is a blood running down the walls, someone brought a chainsaw again and all of the amateur pathologists are smiling. Today is their big day. This music is great for a dissecting room, for operation without an anesthesia, for everyone who likes to be scared while watching horrors. These songs are weeping, there is a lot of septic and there are no boundaries in case of morbidity. I really enjoyed this raw death metal. If you like the traditional merits in death metal, you are welcome. Good and very bloody album which is very good!


TRACKLIST
01. Darkness Falling Down Through the Skies
02. Streams Of Fire and Blood
03. Exhuming Ancient Species
04. Storms of Chaos
05. The Depths of Mass Graves
06. Summoning the Creatures of Doom
07. The Vicious Circle of Punishment
08. Eternal Wish of Death
09. Arrival of the Merciless Destroyer

band:
Serkan - Vocals
Mustafa - Guitars
Malik - Bass
Onur - Drums

https://www.facebook.com/decayingpuritytr
https://decayingpurity.bandcamp.com/
https://www.instagram.com/decayingpuritytr/
https://twitter.com/Decaying_Purity
http://www.decayingpurity.com/
https://www.youtube.com/user/gorecult
https://store.sevared.com/

TWITTER